top of page

אדני רכבת מחירים


אדני רכבת מחירים

אם אתם מחפשים דרך נפלאה לעצב את חצר ביתכם בכל מיני וריאציות, אדני רכבת יכולים להוות פתרון אולטימטיבי עבורכם. לאדני הרכבת מראה מחוספס, אצילי, מרשים ועוצמתי שמשדרג באופן בלתי רגיל מראה של כל חצר, גינה, מרפסת או כניסה לבית. ניתן לעצב בעזרתם אינספור של פריטים וחללים בין עם בעזרת תיחום, הגבהה או בנייה של רהיטים וחפצי נוי שונים ביניהם ספסלים, שולחנות, גדרות, שערים, פרגולות, דקים ועוד. מחירי אדני הרכבת משתנים בהתאם לכמה פרמטרים בהם נעסוק במאמר הבא.

ישן או חדש

לרוב ניתן לחלק את אדני הרכבת לשני סוגים. אדני רכבת ישנים ואדני רכבת חדשים. למעשה אדני רכבת ישנים הינם אדנים ממוחזרים שעברו סוג של שחזור, חידוש ותהליכי ייבוש ואיטום זאת במטרה לשמור עליהם לאורך זמן. לאדנים אלה מראה אותנטי ייחודי שלא ניתן להשיג מאדני רכבת חדשים שמתאימים יותר לחצרות וגנים מודרניים. אדני רכבת ישנים מעניקים מראה כפרי יותר אך שני הסוגים מתאימים לכל השימושים אותם ציינו קודם לכן. המחיר של אדני רכבת ישנים נוטה להיות זול יותר מהחדשים, זאת משום שנעשה בהם שימוש נוסף. אם אתם מחפשים אדני רכבת זולים יותר, הרי בכל זאת מדובר במוצר יקר יחסית ליחידה תוכלו לרכוש אדני רכבת יד שנייה.

סוג העץ

יש סוגים שונים של אדני רכבת החל מאדנים עשויים מעץ אלון , עץ אורן, עץ בוק ועוד. על אדן מיובא מאזור אחר, מה שמשפיע רבות על המחיר הסופי שלו. הסוג הנפוץ ביותר הוא אדני רכבת מעץ האורן, אלו מגיעים מאזור אירופה ממדינות כמו רומניה, פולין ורוסיה. גם לעץ האלון יש סוגים שונים של אדני רכבת והוא נחשב לחזק במיוחד. אדני רכבת מעץ אלון נמצאים בארץ ולכן הם בעלי נגישות גבוהה יותר מה שמשפיע גם על המחיר. אדני עשויים מעץ הבוק, מיובאים לרוב מארה״ב וקנדה מה שמייקר מעט את המחיר הסופי שלאותם אדנים.

אנו ממליצים לכם לרכוש אדני רכבת אך ורק במקומות המוסמכים לכך, שכן מדובר במוצר יקר באופן יחסי שאמור לשמש אתכם למהלך השנים הבאות. בדקו היטב את המטרה העיצובית שלשמה אתם זקוקים לאותם אדנים ורק אז בצעו רכישה מושכלת.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • White YouTube Icon
  • RSS Clean
bottom of page