top of page

פלטת עץ גושני - מגוון רחב של שימושים


פלטות עץ

העץ הגושני הוא עץ ייחודי, גמיש, חזק, עוצמתי ויותר מהכל נוח וקל לעבוד איתו. עץ גושני הוא פשוט עץ שלא עבר עיבוד - חומר העץ מגיע כמו שהוא - חי ונושם מה שהופך אותו לבעל מראה טבעי, פסטורלי, עוצמתי, עמוק ויפהפה. ניתן לעצב את העץ כפי העולה על דמיונכם ולהשיג ממנו אינספור של עיצובים שונים ומיוחדים. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור לשימוש בפלטות עץ גושני בשל היופי הייחודי שלו. פרגולות, ספסלי עץ, שולחנות, אדני רכבת, את כל אלו ועוד ניתן ליצור מהעץ הגושני בחיתוך ידני או תעשייתי. פלטות עץ גושני יכולות לשמש לשולחנות מסוגים שונים בין אם למטרות עבודה, עיצוב, אמנות, סרטוט ובין אם למטרות עיצוביות בבית, לשולחן האוכל הגדול, לשולחן הקפה, לאירוח או כל דבר אחר.

אז מה בעצם מאפיין את אותן פלטות עץ גושני?

המאפיין העיקרי של העץ הגושני והפלטות הנחתכות ממנו הוא החתכים הגדולים והעמוקים שיש בו. בנוסף, בעזרת שימוש בעצים גושניים ניתן להגיע לגדלים עצומים של פלטות כמעט עד 10 מטרים שזה המון. לעץ הגושני כאמור יש מראה פראי שמזכיר את העצים העוצמתיים בגו׳נגל ולכן הוא מתאים כמעט לכל חלל בו רוצים להוסיף רובד מעניין ומקורי שכזה. העץ הגושני ישתלב נהדר בעיצוב כפרי ובעיצוב מודרני וניתן לעשות איתו המון דברים. יחד עם זאת, הוא קשיח וחזק מאוד לכן העמידות שלו גבוהה ונמש

כת שנים רבות. מכיון ומדובר בדבר האמיתי, העץ הגושני נוטה לשנות את צורתו, מרקמו וצבעו בהתאם לתנאים הפיזיים אליהם הוא נחשף. לרוב הוא גד במזרח ומערב אירופה ומשם מייבאים אותו וזו גם הסיבה שהוא מעט יקר יותר משאר סוגי העצים. במחסני עצים מיוחדים וספיציפיים, תוכלו לקבל שירות מיוחד לקבל את העץ הגושני ברמת גימור לפי הדרישה שלכם. העץ הגושני יכול להגיע מוקצע ומחוטא אך אם תבחרו שלא להציע אותו, תזכו להנות מהמראה המיוחד הזה. כאמור השימושים בעץ הגושני הם רבים, תוכלו לבנות ממנו פרגולה, לעצב ממנו ריהוט בסגנון כפרי ואף להשתמש בו למטרות רבות שונות לביתכם.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • White YouTube Icon
  • RSS Clean
bottom of page